Tüketici İnternet Barometresi' nedir?
Tüketici İnternet Barometresi, 10.000 ABD hane halkının
internet kullanımını kaydeden, analiz eden ve raporlayan Konferans Kurulu ve
TNS NFO tarafından hazırlanan üç aylık bir araştırma raporudur . Anket Ne Zaman Emekli Olurumölçmeyi
amaçlamaktadır:
İnternetin hanehalklarının günlük yaşamındaki önemi
İnternet kullanıcılarının genel memnuniyeti
çevrimiçi satın alma özellikleri, zamanları ve tarihleri
kullanıcıların çevrimiçi işlemler ve genel internet
kullanımı için güvenlik algıları
Sıradaki
Ocak Barometresi
Tüketici Güven Endeksi - CCI
Mevcut Durum Endeksi
KOF Ekonomik Barometre
'Tüketici İnternet Barometresi'ni KIRMAK
İnternet kullanım seviyeleri arttıkça, online satın
alımların ekonominin daha önemli bir itici gücü olması beklenmektedir. Şu anda,
hanehalkı ayda en az bir kez internette olduğunu bildirirse, hane halkı
“çevrimiçi” olarak Ne
Zaman Emekli Olurumedilir. Ankete verilen yanıt oranı çok
yüksek olup, Tüketici İnternet Barometresi'ni, ABD'nin tüketici internet
kullanımının ölçütlerine en çok dayananlardan biri haline getirmektedir.
Konferans Kurulu, bir 501 (c) (3) kar amacı gütmeyen
ticari üyelik ve araştırma grubu kuruluşudur. Halen üyeler olarak 1,200 kamu ve
özel kuruluş ve diğer kuruluşları rapor etmektedir. Bu yaklaşık 60 ülkeyi
kapsamaktadır. Kurul, konferanslar ve akran-öğrenme grupları yürütür, ekonomik
ve ticari yönetim araştırması yapar ve Tüketici İnternet Barometresi'ne ek
olarak çok sayıda Ne
Zaman Emekli Olurumekonomik
göstergeleri yayınlar. Çoğu profesyonel ABD Tüketici Güven Endeksi için
Konferans Kurulunu tanıyacak. Bu popüler barometre, 1967 yılında The Board
Board tarafından başlatıldı. Aylık 5.000 hane araştırması, Amerikan tüketici
güveninin önde gelen ölçütü olarak kabul ediliyor. Hane halkı anketinin
sonuçları ABD ekonomisinin barometresini sağlamada yardımcı olmaktadır (Endeks
şu an 1985 = 100).
Yorumlar
Yorum Gönder