Tüketici İnternet Barometresi' nedir?



Tüketici İnternet Barometresi, 10.000 ABD hane halkının internet kullanımını kaydeden, analiz eden ve raporlayan Konferans Kurulu ve TNS NFO tarafından hazırlanan üç aylık bir araştırma raporudur . Anket Ne Zaman Emekli Olurumölçmeyi amaçlamaktadır:

İnternetin hanehalklarının günlük yaşamındaki önemi
İnternet kullanıcılarının genel memnuniyeti
çevrimiçi satın alma özellikleri, zamanları ve tarihleri
kullanıcıların çevrimiçi işlemler ve genel internet kullanımı için güvenlik algıları
Sıradaki
Ocak Barometresi
Tüketici Güven Endeksi - CCI
Mevcut Durum Endeksi
KOF Ekonomik Barometre
'Tüketici İnternet Barometresi'ni KIRMAK
İnternet kullanım seviyeleri arttıkça, online satın alımların ekonominin daha önemli bir itici gücü olması beklenmektedir. Şu anda, hanehalkı ayda en az bir kez internette olduğunu bildirirse, hane halkı “çevrimiçi” olarak Ne Zaman Emekli Olurumedilir. Ankete verilen yanıt oranı çok yüksek olup, Tüketici İnternet Barometresi'ni, ABD'nin tüketici internet kullanımının ölçütlerine en çok dayananlardan biri haline getirmektedir.

Konferans Kurulu, bir 501 (c) (3) kar amacı gütmeyen ticari üyelik ve araştırma grubu kuruluşudur. Halen üyeler olarak 1,200 kamu ve özel kuruluş ve diğer kuruluşları rapor etmektedir. Bu yaklaşık 60 ülkeyi kapsamaktadır. Kurul, konferanslar ve akran-öğrenme grupları yürütür, ekonomik ve ticari yönetim araştırması yapar ve Tüketici İnternet Barometresi'ne ek olarak çok sayıda Ne Zaman Emekli Olurumekonomik göstergeleri yayınlar. Çoğu profesyonel ABD Tüketici Güven Endeksi için Konferans Kurulunu tanıyacak. Bu popüler barometre, 1967 yılında The Board Board tarafından başlatıldı. Aylık 5.000 hane araştırması, Amerikan tüketici güveninin önde gelen ölçütü olarak kabul ediliyor. Hane halkı anketinin sonuçları ABD ekonomisinin barometresini sağlamada yardımcı olmaktadır (Endeks şu an 1985 = 100).



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

'İşgücü Yoğun' nedir?

Anti-DumpingDuty' nedir?

Eighthed